A 4-year-old girl was raped, strangled to death and left in a drainage canal in a district of Khyber Pakhtunkhwa province. This was announced by the police. The girl had not been heard from since last Wednesday. The body was found by passers-by.
“The little girl was abused and then strangled to death“, medical sources confirmed, saying that the girl had been brutally tortured, as confirmed by abrasions on various parts of her body, including her back, knees and nose. Police are currently investigating 400 people in the area, including relatives. Last year, more than 180 cases of child abuse, including murders, were recorded in Khyber Pakhtunkhwa province alone. Last year, more than 180 cases of child abuse, in some cases resulting in murder, were reported in Khyber Pakhtunkhwa province alone.
Islamabad, bimba di 4 anni violentata e uccisa: cadavere gettato in un canale di scolo
Una bambina di 4 anni è stata violentata, strangolata a morte e gettata in un canale di scolo in un distretto della provincia di Khyber Pakhtunkhwa. Questo il triste annuncio della polizia, che ricercava la bambina da mercoledì scorso. Il cadavere è stato trovato da alcuni passanti.
“La bambina è stata abusata e poi strangolata a morte”, hanno confermato fonti mediche, dicendo che la bambina era stata brutalmente torturata, come confermato dalle abrasioni su varie parti del suo corpo, tra cui la schiena, le ginocchia e il naso. La polizia sta attualmente indagando su 400 persone della zona, compresi i parenti. L’anno scorso, più di 180 casi di abuso di bambini, compresi gli omicidi, sono stati registrati nella sola provincia di Khyber Pakhtunkhwa. L’anno scorso, più di 180 casi di abusi su minori, in alcuni casi con conseguente omicidio, sono stati registrati nella sola provincia di Khyber Pakhtunkhwa.